به هر حال بازی اول از انجا که تیمها از هم شناخت کافی ندارند و از طرفی هم همه تیمها می خواهند قدم اول را محکم بردارند یک بازی ویژه است و ویژه تر میشود وقتی که خارج از خانه باشد،ولی می توانستیم پیروز از زمین بیرون بیاییم . بازی قم از نظر من بازی پر فشاری بود و تیم ما محک خوبی خورد.

سارانی دو گل زیبا به ثمر رساند که در این باره گفت:تلاش تیمی را باید یک نفر به نتیجه برساند و من از خداوند ممنونم که این نقش را من ایفا کردم

اما دو گلی که رحمان به ثمر رساند تنها یک امتیار برای فرش ارا به ارمغان اورد که سارانی درباره این نتیجه گفت :من همیشه عاشق پیروزی بودم و هیچ چیز به اندازه پیروزی مرا راضی نمی کند،،ولی از اینکه همه ی تیم با تمام وجود برای پیروزی جنگیدند تا حدودی ارامم کرد.از لحظه ای که سوت پایان بازی زده شد من به پیروزی و موفقیت در بازی بعد فکر می کنم.

شادی گل رحمان هم خیلی دیدنی بود.درباره این شادی گفت :امسال ترجیح می دهم شادی فرش ارایی را تجربه و تقدیم به مردم شهرم کنم.حالا ممکن است شادی رونالدویی هم جزش باشد

و حرف اخر رحمان سارانی :من نگاهم به بازیهای لیگ همیشه به صورت این بوده که هر بازی یک فینال است و الان فینالی در تهران و مقابل تیم دانشگاه ازاد و تفکرات استاد حسین شمس داریم . میل به پیروزی تیمی ما یک اتفاق فوق العاده خواهد بود که امیدوارم دست پر برگردیم.